Thursday 8 May 2014

Upacara Menguburkan azam yang berkecai...

Assalamualaikum...

Pantas sungguh masa berlalu. Dah masuk bulan ke-5 dalam kalendar 2014.
Makin lama makin pemalas pulak aku update blog ni. Hangat -hangat taik lembu sungguh perangai aku.


Berbekalkan bukti printscreen kat atas tu, maka dengan ini aku mengisytiharkan berkecainya dan terkuburnya salah satu AZAM TAHUN 2014 aku.
Azam yang satu ni aku tanam senyap2 awal tahun hari tu sebab tak berapa nak percaya kat diri sendiri.

Sekarang dah terbukti. Azam aku untuk mengupdate paling kurang 5 entri setiap bulan secara istiqamah dan konsisten nampaknya tak terlaksana. Bulan Mac 3 entri. Bulan April berlalu tanpa secebis nukilan.

Alasan : Bulan Mac dan April adalah bulan klimaks kesibukan setiap tahun. Tapi nampaknya tahun ni kesibukan tu akan lebih berpanjangan dengan bertambahnya amanah yang terpaksa dipikul. sobs sobs.

Entri ringkas ni cuma nak mengisytiharkan bahawa aku masih hidup. Jangan nak sibuk berebut harta pusaka. Belum masa korang buat majlis tahlil untuk aku. Teruskan saja doa yang baik-baik supaya aku baik- baik saja.


Moga manfaat yang masih tersisa dari blog ini masih mampu dipergunakan sampai ke kuota broadband yg terakhir.

Ah, tapi kalau aku benar-benar mati nanti... sila sedekahkan doa banyak-banyak. Aku tak rasa dengan amal aku yang sikit ni mampu bawa aku ke Syurga. Masih mengharap rahmat Tuhan.


Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

6 comments:

  1. Nampak sibuknya tu keri..takpe, banyak komitmen dan amanah yang lebih penting untuk dibuat kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama tak menaip entri ni macam dah blur blur sket

      Delete
  2. makin lama makin malas eh update..huhuhu..sama la kita..huhuu

    ReplyDelete
  3. Hahahaha ok la tu. at least ade la jgk update. mcm saya ni kdg kdg setahun bpe kali je post haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...