Saturday 29 March 2014

GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Artikel Pilihan

Assalamualaikum..

Nampak macam best je contest ni. Mudah pun mudah.


Memandangkan takde idea baru sekarang ni, jadi aku cuma kongsikan balik artikel dan artwork lama aku.
Sebab dalam syarat membenarkan asalkan karya original.

Original tu memang original, tapi kalau search kat Google mungkin ada la jumpa kat blog atau page orang lain, sebab aku tengok ada yg copy paste aku punya kartun ni. Tapi takpe memang untuk dikongsikan pun.

Situasi yang cuba aku gambarkan melalui lukisan kat atas tu bukanlah bermaksud perempuan yang seksi dan seksa ni langsung tak layak dibuat isteri. Tak, bukan camtu.

Cuma daripada apa yang aku perhati dan alami, hampir semua orang menginginkan pasangan hidup yang baik atau sekurang-kurangnya lebih baik daripada diri mereka sendiri.

Walaupun seorang Mat Rempit yang tiada hala tuju, tetap menginginkan..... (entri penuh di sini)



GiveAway Contest ini berjalan selama 2 minggu dan akan ditutup pada  
- Sabtu, 5 April 2014 jam 11.59 malam.



Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

12 comments:

  1. lelaki mana yang tak mahu isteri solehah walau dia mat wemmpitzzz hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. minah rempit pun taknak kawen dgn mat rempit kalau boleh. kecuali Adnan Sempit

      Delete
  2. hahaha.. baru dah kembang kuncup ye awek tu. ingatkan laki2 tu nak cakap, kalau calon isteri, aku nak ambik yang sebelahnya tu yang manis bertudung litup :p hehe. good luck ye!

    moh baca artikel saya juga
    http://masyghulonline.blogspot.com/2014/02/giveaway-contest-gila-buasir-otak.html

    -admin-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pun salah satu plot yang terfikir utk endingnya

      Delete
  3. setiap org mahukan yang terbaik..jika mahukan yang terbaik, kita kena buat yang tebaik juga :)

    all the best Keri :)

    ReplyDelete
  4. Buas kot mana pun, lelaki tetap nak yang bertutup dan bersopan hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. and vice versa :p
      itu kita panggil "fitrah manusia"

      Delete
  5. wah keri..cntiknya artwork.. :) gdluck ya

    ReplyDelete
  6. tak nafi.. setiap individu pasti menginginkan yg terbaik buat dirinya.. mcm kak fiza ckp, nak benda baik kena la buat baik.. ihikss..

    singgah sini dr rumah tuan penganjur contest..:)
    http://husnazahidi.blogspot.com/2014/04/giveaway-contest-gila-buasir-otak.html
    goodluck!!

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Anda telah dipilih sebagai salah seorang pemenang GiveAway Contest Gila #5: Artikel Pilihan Buasir Otak. Mohon emel kepada saya princeofnoob[at]gmail[dot]com untuk menuntut hadiah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...