Thursday, 1 March 2012

"CONTEST HEADER PALING KEBABOM"

Assalamualaikum.....

Sape nak join klik je banner tuu


TARIKH BERMULA: 1HB MAC, 2012
TARIKH AKHIR: 17HB MAC, 2012 (pada jam 9.00 mlm)

Senang citer, untuk contest ni aku mempertaruhkan header Flash aku yang skang.
Walaupun takdela kebaabomm.... tapi okla sekadar mencuba...
Lagipun header tu 99% hasil titik peluh aku sendiri....
saje nak memeriahkan segmen nenek aku CCI nih :)

Nak tengok hadiah? klik je banner tuu..

-tamat-



Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

11 comments:

  1. hahaha.. hampeh.. nenek yeeerrrr.. :P

    ReplyDelete
  2. Good luck Keri..kalau dapat leh share tak?:p

    ReplyDelete
  3. dah tau dah takkan berjaya... saja je nak tolong promotekan contest nih... :)

    ReplyDelete
  4. good luck la yea..

    kita punya header blog x kebaboom pon...^^

    ReplyDelete
  5. *Sambil pegang Pom Pom*

    K to the E to the R to the I
    Go Keri, Go Keri!
    Win Win Win!

    **Semak skali lagi takut ada typo.. Keri ni bukan boleh.. Baca pakai kanta.. huh =__________=

    ReplyDelete
  6. cello : sama laa.. x kebabom gak nih.. kebab je

    MD : eh, takyah beriya sangat haha
    wat pom pom pakai skirt ke tu? haha

    ReplyDelete
  7. memang kebabommm!!! semoga berjaya...

    ReplyDelete
  8. salam..
    berminat utk beli domain utk blog ni tak?

    cth

    www.nama domain yg dipilih.com


    if berminat blh email ,sms or call saya ye

    email : sales@nahrinet.com

    hp : 019 979 7070

    thanks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...