Friday 16 September 2011

Ilusi Dunia: post pertama

Assalamualaikum w.b.t
Ini adalah post pertama dlm blog ni... sekadar ucapan alu-aluan.. :D
aku cumalah seorng manusia biasa, terlalu banyak kelemahan, sentiasa alpa, sentiasa lupa, yg senantiasa perlu diberi peringatan...
kenapa blog ini tercipta? sebenarnya blog ini lebih kepada untuk memberi peringatan kepada diri sendiri... monolog seorng insan bernama AKU... ^_^!... sekadar mahu berkongsi sedikit ilmu, artikel2 yg aku rasakan bermanfaat, kpd diri sndiri, kpd sahabat2 sekalian...
mungkin juga sebagai tempat untuk aku menyatakn apa yg sedang aku fikirkan, pandangn trhadap sesuatu pristiwa....
aku memilih nama Ilusi Dunia sbagai tajuk blog ni sebab untuk mengingatkn aku sndri bahawa dunia ini hnya sebuah persinggahan, lebih banyak pembohongan drpd realiti, bukan bermkna ak tidak suka hidup di dunia ini, tetapi aku takut aku menjadikan dunia ini sebagai matlamatku... kerana aku seorang manusia.. dan aku sering TERLUPA...
itu sahaja pengenalannya, maaf jika membosankan...
-monolog keri ikhwan-
Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...