Monday 5 December 2011

Segmen Review Blog Bersama CC

Assalamualaikum.....

 

Aku da lama kenal ngan blog doodleliciouss ni... tapi cuma jd silent reader...
sebab aku ni sangat pemalu ntuk komen -_-! (percayalah)
aku dtng senyap2 time CC tido , tenung doodle dia yg deliciouss sangat2 tu dan NGAPP!
terus merenung sambil memikirkan kenapalah ianya cute sangat...
sampai skang x dpt jawapan ... selagi x dapat jwpn selagi tu la aku akan trus skodeng.
Aku x kenal sangat ngan tuan punye blog tu...
Biarla... mestilah tak secute dudel yg dia lukis
bagus jugak bleh kenal2 nanti..
blehla mintak doodle Free nanti
apepon doodlenya mmng younique unik...
asyik typo je ni , neves kot...
Dengn imej kepala besar rambut cam Kak Limah lebat gile..
muke kecik tp lebar... memang CUTE laa... 
lbey kurang sama la level ngan CCI n MIJ tu... stress je tiap kli msuk blog diorang... sbb jeles
tu jela kot... klu ade pujian yg terlebih tu.. maaf la...bgitaula nnti aku cut mna yg patut...

Klu tak percaya, sila pegi lihat ngan mata kepala sendiri....



Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

9 comments:

  1. ahahahah**nak gelak besar tp cover..=p

    ReplyDelete
  2. mij : dah cukup besar da gelak tu... :D

    ReplyDelete
  3. hahaha..nak dah gelak besar dah pon..

    anyway thanks sebab berjaya buat entry yang asyik typo jer..haha sib baik kelakar..

    ReplyDelete
  4. CC : thx CC... sume pujian tu lahir dr hati yg suci ... haha (suci le sngat)

    ReplyDelete
  5. gelak cover je la..ok,nak join jugak..ikut jejak langkah fy,keri dan tyra..

    ReplyDelete
  6. oo, minat doodle ye..

    terus terang, saya tak reti nak lukis guna komputer ni. kalau guna pensil, boleh. haha~

    ReplyDelete
  7. hehehe.. rmbt mcm kak limah ea.. lawak disitu

    ReplyDelete
  8. Sha : saya pn bru je reti 2-3 mnggu nih... x susah sngat pun

    Dysha : mana?mana? kn dh potong tu... haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...