Thursday 20 October 2011

Segmen: Inilah Blog Saya | HASRULHASSAN.COM™


Bagaimana aku start berblog? Sebenarnya dh lama nk buat, tp blum ada masa. Bulan lepas barulah betul2 tekad ntuk buat blog ni.
Semuanya sebab bila aku bukak FB ramai budak2 yg post link blog diorang dgn bermacam jenis ragam entri. So aku cuba buat satu contoh dgn menyebarkan /berkongsi ilmu yg tak seberapa ni melalui blog.
Siapa yang mendorong? Kalau secara langsung tu takdela, tp secara x langsung bila tengok kawan2 yg buat blog hebat2, secara x sengaja  memberikan semangat dan kekuatan untuk menulis.
Ini adalah antara blog /blogger yg byk memberi inspirasi untuk aku berblog.

Dan lain-lain....

Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

5 comments:

  1. singgah dari segmen yang sama , happy blogging ;D

    ReplyDelete
  2. melawat dari segmen yang sama,jemput singgah blog saya ye :)

    ReplyDelete
  3. Singgah dr segmen yg sama...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-inilah-blog-saya.html

    ReplyDelete
  4. hai dear ! ryn datang dari segmen same..
    hehe.. teruskan b'blogging yer !
    meh la gi blog ryn :)

    ReplyDelete
  5. Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...