Friday 11 November 2011

Contest Cute Dolly atau Doodle

 Sape nak join klik je banner tu...


Bagi aku, design Cci ni antara yg terCUTE penah aku jumpa. colorful dan innocent je character2 dia...
Setelah berjam2 mengacau dodol, akhirnya terhasillah doodle aku..

ntah-ntah da terkeluar dri kategori doodle kot... aku bkan tau sngat, bantai jer...

copyright © 2011 by keriikhwan


ni plak yg ada background.. saje je...
copyright © 2011 by keriikhwan  
Cuba nasib... tp bila tengok orng len wat berkali-kali ganda lbey cantik, aku............ -_-!

p/s: jangan tanya aku menatang ape tu... aku pon tak tau... aku hentam ikut daya imaginasi sendiri...
mcm design bdk pompuan pon ade, pinky .... terpaksa menjambukan hati seketika   :)
Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

9 comments:

  1. jambu betul binatang pink tu..apekah??haha..jadi jambu jap ye..comellah tu..gudluck tau!menang kasik share wokeh!

    ReplyDelete
  2. tq join contest cci....hahahha....geli hati bila baca entry ni...x pe2 masih boleh diterima....janji dodol..eh doodle...muehehhe....n lg 1 lain dr yg lain...n co cuteee..

    ReplyDelete
  3. emm..kalo tgk kn doodle mmg igt girl yang buat..nsib la hamba dah kenal tuan hamba

    ReplyDelete
  4. tak kisahlah binatang apa pun kat atas tu..but its soo cute =D

    ReplyDelete
  5. cute wut..wlu species tak ketahuan..hehe

    ReplyDelete
  6. super cute doodle!

    ReplyDelete
  7. err.. jgnla puji2 sgt, nnti dia (binatang tu) malu plak...
    dia pemalu orangnya (orang plak)...
    haha... :)

    ReplyDelete
  8. alamak bro...cumel giler budak pink nih....huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...