Thursday 3 November 2011

Jom Mewarna Doodle Fizgraphic

Ni contest yg menarik ... Mari Mewarna anjuran Apit... yg kretif gilerr...
Ni gambar yang asal....
 nak join KLIK SINI
 
lepas aku bertungkus lumus pakai photoshop... nila hasilnya... buruk tapi sudi2la terima...
sorila aku ada ubah sket... temanya pun ikut kepala aku... sebab ada mesej yg hendak aku sampaikan melalui lukisan ini... harap boleh faham...


menggigil-gigil aku mewarna... berpeluh gak nk lukis gmbar setan ngan efek api tu... comot sket... -_-!


Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

8 comments:

  1. hahaha..
    setan org ketiga..kih3..
    ada maksud tersirat nie..nice..
    btw,thanks bro join..terbaikk..

    p/s : kim slm pak joe...hahaha

    ReplyDelete
  2. wow..kreatif sungguh... tergugat den..hihih

    ReplyDelete
  3. Hafizzi: x sempat kem salam pak joe dulu yg kem salam... haha

    Mia & SoLy: cuma air tangan amatur, sila tunjuk ajar....

    ReplyDelete
  4. Based in this pict nampak sangat la zaman sekarang ni orang perempuan sekarang ni yang tergila2 kan lelaki.. Huhuhu..
    Nampak 2, lelaki 2 xnak, tp dek hasutan setan 2, perempuan 2 tarik2 gak......
    Hehe...
    Kalo perempuan bace komen ni, Plis jgn hentam ana eh)

    ReplyDelete
  5. menarik gila cara ko sampaikan benda ni.setuju sangat dengan mr.popkorn. even tak semua perempuan macam tu tapi sekarang ni kebanyakkannya macam tu.moga dijauhkan

    ReplyDelete
  6. mRpopkorn: betul.(based on dat pict la) tapi lelaki itu ada hak memilih, untuk jatuh perangkap syaitn atau mengikut panduan iman...

    nurdani: aku sorang je lari tema dlm ramai2 yg join apit nye contest ni...
    tak semua pompuan camtu. masih ramai lg yg baik2 dan solehah. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...