Thursday 10 November 2011

Bila Aku di Vector kan....

Minggu lepas adala sorang awek kat WLA Group (WeLoveArt Group) tetibe je ofer kt 10 orng terpantas ntuk divectorkan (wajah dikartun scara digital)... ntah mimpi ape yg merasuk dia... :) aku pun dengan malu-malunya (konon2 la) mengofer diri untuk dijadikn model tnpa bayaran... ye, dia bertuah sebab aku tak kenakan bayaran.. haha

dan ...


hasilnya....


SUPERB!!!



bukan yang ni, ni gambar original, sebelum divector

Haa.. yang ni lah hasilnya


Walaupun tahap kehensemannya dah berkurang sebanyak 0.01% tapi aku terpaksa tabik kepada saudari Azhafizah aka sihatimerahjambu kerana berjaya melakukan apa yg tidak akan aku mampu lakukan walaupun aku try 3 hari 12 malam (mlm lbey sket sbb siang hari keje)...

kalau nak tengok lukisan2 lain klik je nama dia kat atas tu ntuk ke blog beliau. Nak tempah lukisan pun boleh... eh , memandai je aku nih... korang tanyalah dia sendiri bleh ke tak...


Apepon Thx to Azhafizah





Trimas sudi baca,semoga mendapat manfaat daripada entri ni :)

6 comments:

  1. ayat di atas boleh buat gile sekejap macam dirasuk.oh tidak..tak mungkin ku dirasuk sampai tersiap nye vector itu..haha..hopefully suke ^__^ walaupun kehenseman terserlah tapi tak berjaya menyerlahkannyer dalam vector..=_='

    ReplyDelete
  2. hanya orng dirasuk bleh hasilkan artwork yg lawa2... :)

    ReplyDelete
  3. mmg betul2 vector ni. hehehe.

    ReplyDelete
  4. tahap kehenseman berkurangan...uhuu... (-.-")

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...